کاروان های متعددی از مناطق و پایگاه های نیروی دریایی به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اعزام می شوند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 145
نویسنده : علی

 

معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش با اعلام این خبر که مراسم ها و برنامه های مختلفی در سراسر یکان های این نیرو به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) پیش بینی شده و در حال اجراست، گفت: کاوران های متعددی از مناطق و پایگاه های نیروی دریایی به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام حمید حسن زاده معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطر حضرت امام خمینی(ره) گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ضمن دعوت از سخنرانان مطرح کشوری اقدام به برپایی مراسم بزرگداشت امام راحل در تمامی مناطق و پایگاه های این نیرو می کند.

وی افزود: در همین راستا مراسم ویژه ای در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و بر عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «جماران» برگزار شده است که مشابه آن در سایر یکان ها نیز در حال برگزاری است.

حسن زاده در ادامه با بیان اینکه کاروان های متعددی از مناطق و پایگاه های نیروی دریایی به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اعزام می شوند خاطر نشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سراسر یکان های این نیرو و نیز برپایی ایستگاه های صلواتی بویژه در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) توسط پشتیبانی مرکز نیروی دریایی از دیگر برنامه هایی است که به همین مناسبت اجرا می شود.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: