پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 141
نویسنده : علی

 

ئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی گفت: برترین و بهترین هدیه خداوند به انسان که همان قرآن کریم است در ماه مبارک رمضان به بندگان عطا شده است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در مسجدالنبی(ص) و در جمع کارکنان این نیرو گفت: نام این ماه مبارک از ریشه سوزاندن گرفته شده است و دلیل آن هم سوختن گناهان مومنان در این زمان است.

وی اضافه کرد: برکات این ماه به حدی است که همه اعمال مومنان و حتی خوابیدن آنها نیز عبادت محسوب می شود و برای روزه داران حسنات نوشته می شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی فلسفه اعمال ماه مبارک رمضان را به دست آوردن تقوای الهی عنوان کرد و افزود: لحظات این ماه عزیز فرصتی برای دست یافتن به معرفت خدایی است که باید آن را غنیمت بدانیم.

وی ضمن توصیه به حفظ برکات این ماه در زندگی فردی و اجتماعی روزه داران اظهار داشت: در صورتی که بتوانیم برکات روزه را به زندگی خود وارد کنیم همراهی خداوند در تمام لحظات و سختی ها را احساس خواهیم کرد و از آسیب های روحی و روانی در امان می مانیم.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت ضمن تأکید بر قرائت روزانه قرآن کریم در ماه رمضان تأکید کرد: در این ماه قرائت هر آیه از قرآن کریم حسنه ای برابر با قرائت تمام قرآن دارد به طوری که معصومین و امامان ما از این فرصت بهترین بهره را می بردند.

وی ماه مبارک رمضان را ماه ولایت معرفی کرد و گفت: امام علی (ع) که قرآن ناطق و اولین امام شیعیان است در این ماه مبارک به شهادت رسیده است و همین امر ارزش امر ولایت را برای ما مشخص می کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش الگو برداری از معصومین را به همه جوانان توصیه کرد و افزود: دنیای امروز و جوانان ما نیازمند الگوهای غنی همچون امام علی (ع) هستند و ما می توانیم با بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان این الگوی اسلامی را به آنان معرفی کنیم.

 




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: