محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان پیامبر رحمت (ص) سنندج برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 140
نویسنده : علی

 

به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان پیامبر رحمت (ص) با حضور رئیس عقیدتی سیاسی بیمارستان حجت الاسلام عبداللهی ، دکتر حق شناس رئیس بیمارستان و کارکنان بیمارستان با قرائت قاری برجسته استان آقای زند سلیمی و قاری کهریزی از کارکنان لشکر 28 برگزار شد .

 در این مراسم حجت الاسلام عبداللهی ضمن عرض تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و توجه ویژه به زندگی این امام معصوم (ع) گفت: امروز نیاز ضروری جامعه اسلامی و دینی است که توجه خاص و ویژه ای به قرآن کریم داشته باشد.  کلاس های تفسیر قرآن باید در سطوح عالی برگزار شود و همچنین با استفاده از اساتید مجرب نسبت به پاسخگویی به شبهات دینی با استفاده از قرآن کریم مسلمانان را از نقشه های دشمنان آگاه شوند .

وی افزود: امروز همه ما به آموزه های قرآن کریم نیازمندیم و باید در تمام مراحل از قرآن درس بگیریم . مسلمانان باید بدانند امروز قرآن عامل اساسی وحدت و دست واحد تمام مسلمانان است که باید با آن در مقابل دشمنان ایستاد و نیرنگ آن ها را به خودشان بازگردانیم .




:: برچسب‌ها: نزاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: