پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 151
نویسنده : علی

 

همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور فرمانده پایگاه شکاری شهید برادران دلحامد از خادمان قرآن کریم این یگان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان قلی زادگان فرمانده پایگاه شکاری شهید برادران دلحامد از خادمان قرآن کریم این یگان تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین زارعی امام جمعه کنارک و رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهید برادران دلحامد در مراسم تجلیل از خادمان قرآنی این پایگاه گفت: خدمت به قرآن کریم و آیات الهی خیر و برکتی است که نصیب بندگان شایسته خداوند می شود.

وی اضافه کرد: کسی که در مسیر قرآن کریم قدم برمی دارد و با مفاهیم و آیات آن مأنوس می شود به درجه ای از ایمان و اخلاق دست پیدا می کند که گناه و معاصی در او راه پیدا نمی کند.

امام جمعه کنارک ماه مبارک رمضان را زمان تفکر هرچه بیشتر به قرآن کریم معرفی کرد و اظهار داشت: لحظه لحظه این ماه مبارک غنیمتی است که باید با بهره گیری از آن سعادت دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان بیاوریم.

وی ادامه داد: همه ائمه معصومین ما در ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای برای تلاوت و تفسیر آیات الهی برای مردم و مومنان داشته اند که این امر نشان دهنده اهمیت بهره مندی از این ایام است.



حجت الاسلام زارعی قرآن آموزی به نسل جوان را در این ماه به همه خادمان قرآن توصیه کرد و افزود: نسل امروز تشنه معارفی اصیل و محکم چون قرآن کریم است و باید با آموزش صحیح آن آینده کشور را تضمین کنیم.

وی به تبلیغات های دشمنان برای گمراهی نسل جوان اشاره کرد و تصریح کرد: تنها راه نجات جوانان از این بوق های شیطانی تمسک به آیات خداوند و آموزه های دین مبین اسلام است.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهید برادران دلحامد با توصیه به بهره گیری از فرصت حضور جوانان در یگان های خدمت سربازی گفت: باید با غنی سازی این زمان با برگزاری کلاس های تلاوت و تفسیر قرآن کریم آینده کشور را تضمین کنیم.




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: