پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 77
نویسنده : علی

 

در دومین همایش معرفی دستگاه ها و استان های برتر قرآنی، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین نیروهای مسلح و سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی، فرهنگی و آموزشی کشور به عنوان برترین نهاد قرآنی (در زمینه ارتقای سطح مهارت های قرآنی) معرفی و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دکتر سیدعبدالرحیم  موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش در این همایش گفت: از اینکه در نظام مقدس اسلامی و در یک فضای قرآنی که عطر دل انگیز آن در جای جای کشورمان استشمام می شود؛ زندگی می کنیم با تمام وجود شکرگزار به درگاه الهی هستیم.

سرتیپ موسوی در ادامه با اشاره به اینکه ارتش پس از انقلاب اسلامی با تلاش فرماندهان، روحانیون و کارکنان مومن و انقلابی خود به یک نهاد مقدس و قرآنی تبدیل شد؛ افزود: شاید 37 سال قبل هیچکس گمان نمی کرد که روزی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جایگاهی برسد که به عنوان برترین نهاد قرآنی کشور مورد تقدیر قرار گیرد و این افتخار به برکت خون شهدا و تلاش و همت جامعه قرآنی ارتش حاصل شده است.

وی در ادامه از تلاش های اثربخش حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و کلیه عناصر خدوم فرهنگی و آموزشی این سازمان که در پیشبرد و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش وافر و مستمری    داشته اند؛ تشکر کرد و افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم به عنوان سامانه فرماندهی به یاری خداوند در جهت ارتقای سطح فعالیت های قرآنی در ارتش وظیفه خود را انجام دهیم.

در این مراسم که شنبه شب گذشته به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی در تالار سوره حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ لوح تقدیر برترین نهاد قرآنی کشور در سال 1394 توسط علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش کشورمان به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جانشین فرمانده کل ارتش اهدا گردید.

گفتنی است، ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل اجرای طرح ارتقای سطح مهارت های قرآنی فرماندهان و کارکنان آجا، اجرای موفق طرح تنویر (توسعه فعالیت های قرآنی برای خانواده های کارکنان ارتش) و حرکت منسجم در جهت تحقق ارتش قرآن بنیان حائز رتبه برتر شناخته شده و شایسته تقدیر و تکریم قرار گرفت.




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: