پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 102
نویسنده : علی

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش در ضیافت افطاری سربازان وظیفه این اداره گفت: استفاده از ظرفیت تخصصی کارکنان وظیفه، بهره وری هرچه بیشتر نیروهای مسلح را در پی دارد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا در این مراسم سرهنگ دکتر سهیل نصوحی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی در جمع سربازان وظیفه قرارگاه شهید زمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با سربازان گفت: خدمت سربازی، خدمت مقدسی است که چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ در صف اول نیازهای کشور قرار دارد.

وی گفت: جوانان عزیز باید اهمیت خدمت سربازی را درک و با شور و علاقه و با انگیزه خدمت رسانی به نظام مقدس ج.ا.ا  به خدمت اعزام شوند.


سرهنگ نصوحی با اشاره به حضور پزشکان وظیفه در مجتمع پزشکی نهاجا و بیمارستان های این نیرو اظهار داشت: حضور پزشکان وظیفه در کادر درمانی نهاجا فرصت بزرگی است و اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی صمیمانه حضور این عزیزان را ارج می نهد.

رئیس اداره بهداشت و درمان نهاجا گفت: بهره برداری از ظرفیت کارکنان وظیفه و سربازان اگر در راستای تخصص آنها باشد باعث شکوفایی استعدادها در دوران خدمت سربازی و بهره وره وری سازمان های نیروهای مسلح خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات رفاهی انجام شده در راستای بهبود فضای سربازی در مجتمع پزشکی نهاجا اظهار داشت: کاشت 100 اصله نهال، ترمیم زمین والیبال و رنگ آمیزی زمین فوتبال قرارگاه از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

در پایان این مراسم حاضرین پس از اقامه نماز مغرب و عشا در ضیافت افطار شرکت کردند.




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: