مراسم تحلیف کارکنان وظیفه مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی ارتش برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 64
نویسنده : علی

 در این مراسم که با ادای احترام به خانواده های شهدا و ایثارگران و همچنین اعطای نمادین سردوشی به نماینده سربازان آموزشی همراه بود ،پس از ارائه گزارش فعالیت های آموزشی در طول دوره و معرفی یگان های نمونه در زمینه های نماز آموزی و رزم انفرادی، از فرماندهان و سربازان نمونه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم ناخدایکم ستاد مجید توسلی فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا در سیرجان وظیفۀ سربازان را در طول مدّت خدمتشان بسیار خطیر خواند و گفت: وظیفه یک سرباز پاسداری از مرز و بوم و اقتدار نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران است و فراگیری صحیح آموزش های نظامی توسط سربازان باید با رعایت مقررات و نظم در کارها صورت گیرد و همچنین فرماندهان با برخوردهای خوب، باید کاری کنند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، سربازان نسبت به نظام ، انقلاب و ارتش جمهوری اسلامی خوش بین باشند.

وی افزود:  باید تلاش کنیم که دوران مقدس سربازی سکوی پرتابی باشد به سوی آینده ای روشن چرا که این جوانان آینده سازان ایران اسلامی هستن

 




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: