پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فرمانده جدید پایگاه دریایی آستارا منصوب شد
نوشته شده در سه شنبه 2 شهريور 1395
بازدید : 75
نویسنده : علی

 

فرمانده جدید پایگاه دریایی نداجا در بندر مرزی آستارا با حضور «امیر دریادار افشین رضایی حداد» فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در حضور مسئولان نظامی و انتظامی و ادارات و نهادهای دولتی شهرستان معرفی شد.

این مراسم که در پایگاه دریایی ارتش در منطقه سیبلی از توابع شهرستان آستارا برگزار شد، از زحمات 4 ساله «ناخدا دوم مرتضی یوسفی» تجلیل به عمل آمد.

در ادامه مراسم تکریم از فرمانده پیشین و معارفه فرمانده جدید این پایگاه، «ناخدا دوم حمید قنبری» که پیش از این مسئولیت جانشین فرمانده پایگاه دریایی آستارا را بر عهده داشت به سمت فرمانده جدید منصوب شد.

همچنین حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا در آیین معارفه فرمانده پایگاه دریایی ارتش در آستارا افزود: اقتدار نیروی دریایی بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و این اقتدار همواره بایستی حفظ شود.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی توانمندی های خود را در حراست از مرزهای آبی به منصه ظهور می گذارد ، تصریح کرد: توانمندی های نیروی دریایی گسترش یافته و برای تامین مرزهای آبی و منابع و منافع کشور ماموریت خود را به درستی انجام می دهد.
حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه با گوش فرا دادن و عمل به منویات مقام معظم رهبری می توان دشمنان را از دست یابی به توطئه های شوم ناامید کرد ، ادامه داد: نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی و با تکیه بر تجهیزات و نیروی انسانی زبده ، می توانند روز به روز بر اقتدار خود در حفاظت از کیان مملکت بیفزایند.

وی داشتن بصیرت و آگاهی با هدف شناسایی تهدیدات دشمنان را برای نیروهای مسلح لازم برشمرد و گفت: دشمن از تمام توان خود برای منحرف کردن این نظام از مسیر آرمان های اصیلش تلاش می کند که شایسته است نسبت به این امر آگاه باشیم.

شهرستان مرزی و بندری آستارا با بیش از 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همجواری استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: