سومین دوره جشنواره حضرت مالک اشتر در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 532
نویسنده : علی

 

مراسم سومین دوره جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از فرماندهان و مسئولان موفق، با حضور فرماندهان ، مسئولان و کارکنان پایور و همچنین نماینده فرمانده نیروی زمینی و مدیر تربیت بدنی نزاجا سرتیپ دوم حسن پور در سالن جوانشیر دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) سرتیپ دوم فولادی در این مراسم  طی سخنانی گفت: بحث اشراف یک عنایتی است از طرف فرماندهی معظم کل قوا که ما متوجه مسئولیتهایمان باشیم.

وی با اشاره به بندهایی از آئین نامه انضباطی به عنوان رساله عملی همه ی نظامیان افزود: مسئولیت، فقط برای فرماندهان نیست و تک تک کارکنان پایور نیز مسئولیت هایی دارند.

سرتیپ دوم فولادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ؛اخلاص و انجام کار برای خدا ، اخلاق مداری و اقدام و عمل جهادی را محورهای اساسی در بحث اشراف برشمرد.  و در خاتمه از زحمات کلیه فرماندهان و کارکنان دانشگاه به ویژه در برگزاری اردوگاه های تابستانی تقدیر و تشکر کرد.

درپایان این جشنواره از فرماندهان و مسئولان برتر در حوزه اشراف تقدیر به عمل آمد.

 

 

 
 
امتیاز دهی
    
 
 



:: برچسب‌ها: نزاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: