قهرمانی مقتدرانه تیم ایران در والیبال قهرمانی نظامیان جهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 107
نویسنده : علی

 

تیم والیبال نیروهای مسلح ایران با پیروزی قاطع 3 بر صفر برابر تیم کره جنوبی قهرمان سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال نظامیان جهان (سیزم) شد.

تیم های والیبال ایران و کره جنوبی از ساعت 15 و 30 امروز دیدار فینال رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) را برگزار کردند و تیم ایران موفق شد در نهایت با نتیجه قاطع 3 بر صفر از سد حریف خود گذشته و قهرمان این دوره از رقابت ها شود.

تیم نیروهای مسلح ایران به ترتیب و با نتایج 25 بر 21، 27 بر 25 و 25 بر 21 موفق شد تیم نیروهای مسلح کره جنوبی را شکست دهد.

سردار علیرضا تمیزی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی، امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار محمد علی آخوندی جانشین معاونت ستاد کل نیروهای مسلح، سردار مهرعلی باران چشمه رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه جمعی از مسئولان نظامی تیم های شرکت کننده، در سالن حجاب حضور داشته و این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

در پایان این دیدار نیز جام قهرمانی این دوره از رقابت ها از سوی مسئولین حاضر به اعضای تیم والیبال نیروهای مسلح ایران اهدا شد.




:: برچسب‌ها: والیبال،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: