امروز ایران اسلامی به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده و به صورت مستقل نقش آفرینی می کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 80
نویسنده : علی

 تقویت مولفه های قدرت ملی یکی دیگر از ملزومات جمهوری اسلامی برای افزایش قدرت درون زا بود که آل هاشم به آن اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران باید کلیه مولفه های قدرت ملی خود را تقویت کند لذا مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف ضمن تأکید بر افزایش قدرت، پیشرفت در ابعاد فرهنگی، علمی و اقتصادی را ضروری دانسته اند چرا که افزایش قدرت در داخل، علاوه بر ارتقای کارآیی نظام، بسترهای لازم را برای اعتلای موقعیت های منطقه ای و جهانی برای جمهوری اسلامی ایران فراهم می آورد.

توجه به مفهوم قدرت موضوع دیگری بود که رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع وابستگان نظامی ایران به آن اشاره کرد و افزود: امروز، مفهوم قدرت از حالت سخت به نرم تبدیل شده لذا لازم است ضمن توجه و تقویت مولفه سخت قدرت به مولفه نرم قدرت نیز توجه بسیار شده و برای حفظ و اعتلای نظام، بطور مستمر به تولید ارزش و هنجارهای بین المللی مبتنی بر آموزه های اسلامی پرداخته و گفتمان انقلاب اسلامی را تقویت و توسعه بدهیم.

آل هاشم همچنین نقش آفرینی منطقه ای را یکی دیگر از الزامات جمهوری اسلامی ایران در مقطع فعلی دانست و گفت: این الزام عمدتاً بر جایگاه منطقه ای ایران تأکید دارد و بدون تردید اتخاذ مواضع انفعالی و انزواطلبانه نه تنها آینده روشنی را برای جمهوری اسلامی ایران رقم نمی زند بلکه زمینه تضعیف کشور را در عرصه مختلف بویژه در منطقه موجب خواهد شد. این نقش آفرینی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و باعث شده ما شاهد افزایش اقتدار و منزلت جمهوری اسلامی ایران در منطقه باشیم.

وی در پایان سخنانش حفظ انقلاب و کشور بعنوان چشم امید بسیاری از مردمان و کشورهای دنیا در سایه حفظ وحدت و تبعیت از ولایت را بسیار مهم دانست و افزود: لازم است در این زمینه همه ما با درک عمیق و صحیح از موقعیت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، مصمم تر و پایدارتر از گذشته با آرمان های امام عظیم الشأن(ره) و اهداف مقدس مقام معظم رهبری و شهیدان تجدید پیمان نموده و مسیر سربلندی و پیشرفت کشور را با عزم و اراده جدی و محکم طی بنماییم.       

  



:: برچسب‌ها: ایران،منطقه، قدرت،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: