ارتقای توانمندی های دفاتر نمایندگی نظامی ایران اسلامی در کشورهای مختلف از جمله اهداف همایش است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 60
نویسنده : علی

 

 

امیر سرتیپ دوم ستاد ناصر گودرزی، دبیر نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: این همایش امروز با مراسم نثار تاج گل و تجدید میثاق وابستگان نظامی با آرمان های والای امام راحل آغاز شد و با برگزاری برنامه های مختلفی از جمله سخنرانی شخصیت های عالی رتبه کشوری و لشکری و بازدید از تعدادی از مجموعه های دفاعی از روز شنبه هفته آینده به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در این همایش مبانی و مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران بر اساس دیدگاه های حصرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تبیین و تشریح خواهد شد و وابستگان نظامی حاضر در همایش به درک مشترکی از حوزه های کاری و ماموریتی خود دست خواهند یافت.

وی افزود: با توجه به حضور 85 وابسته نظامی که از بیش از 50 دفتر نمایندگی نظامی و انتطامی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان در این همایش شرکت کرده اند، می توان گفت این همایش نمود عینی وحدت و همبستگی نیروهای مسلح کشورمان می باشد و اهمیت همایش نیز به مشترک بودن آن است که در واقع بیانگر اصل وحدت فرماندهی و بخشی از اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سرتیپ دوم گودرزی در پایان حضور شخصیت های عالی رتبه نظامی و سیاسی جهت ایراد سخنرانی و برپایی کارگاه های تخصصی را از نقاط قابل توجه این همایش توصیف کرد و افزود: امیدواریم نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی جمهوری اسلامی ایران گام مثبتی در جهت ایجاد هم افزایی و ارتقای توانمندی ها و قابلیت های دفاتر نمایندگی نظامی ایران اسلامی در کشورهای مختلف جهان باشد.

 

 
 
 



:: برچسب‌ها: همایش،وابستگان نظامی،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: