همزمان با ایام اربعین حسینی،ارتش در مرز مهران بیمارستان صحرایی راه اندازی می کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 46
نویسنده : علی

 

 رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: در ایام پیاده روی اربعین بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی مهران راه اندازی می کند.
امیر سرتیپ دوم پزشک بابلی، رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش از راه اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی مهران همزمان با ایام پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: برای پیاده روی امسال بیمارستان صحرایی با تمامی تجهیزات و امکانات در مرز مهران راه  اندازی می شود و تمامی پزشکان متخصص و عمومی که در طرح مردم یاری حضور دارند در ایام اربعین در بیمارستان صحرایی مهران به زائران خدمات ارائه می کنند.
وی همچنین با اشاره به برنامه های سالیانه این اداره برای خدمت رسانی به مردم گفت: بیمارستان صحرایی نیز در سمیع آباد تربت جام راه اندازی شده که این بیمارستان در 30 کیلومتری شهر تربت جام می باشد و در آن 30 پزشک متخصص و عمومی به افراد این منطقه محروم خدمات دادند.
وی ادامه داد: اکیپ درمانی این بیمارستان کامل بود و متخصصان چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، مامایی، پوست و تزریقات در این بیمارستان به بیماران، خدمات پزشکی ارائه کردند.
به گفته وی بیش از 6 هزار نفر از مردم منطقه خدمات درمانی از این بیمارستان دریافت کردند.
او با اشاره به اینکه طرح مردم یاری رسالت نیروی زمینی ارتش است، افزود: در طول سال دو مانور مردم یاری دیگر در مناطق محروم برگزار می کنیم.

 
 




:: برچسب‌ها: بیمارستان صحرایی،اربعین،آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: