موکب های ارتش خدمات ویژه ای به زائرین حسینی ارائه دادند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 48
نویسنده : علی

 

 ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمات شایسته ای را به مسافرینی که برای اربعین سرور و سالار شهیدان به عراق سفر کرده بودند، ارائه داد.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استقرار تیم های بالگردی در فرودگاه های ایلام و اهواز به منظور پشتیبانی عملیاتی، آمادگی بیمارستان های منطقه ای اهواز و کرمانشاه به منظور پذیرش مصدومین احتمالی و اعزام بیش از 100 دستگاه انواع اتوبوس، کامیون، آمبولانس، خودرو سبک، آمبولانس و تانکر سوخت و آب رسان؛ بخشی از خدماتی بود که ارتش در مراسم پیاده روی اربعین امسال به زائرین حسینی ارائه داد.
بنابر این گزارش، استقرار سه آشپزخانه در مرز مهران و پخت و توزیع بیش از 20 هزار وعده غذای گرم در بین زائرین حسینی، برپایی واحدهای حمام سیار جهت استفاده زائرین، اعزام 6 فروند بالگرد 216 مجهز به تجهیزات پزشکی در قالب فوریت های پزشکی هوایی در فرودگاه های ایلام و اهواز، برپایی بیمارستان صحرایی در مرز چذابه و مرکز فوریت های پزشکی در مرز مهران توسط نیروی زمینی و نیز بهداری سیار در مرز شلمچه توسط نیروی دریایی، استقرار دو تیم درمانی در فرودگاه ایلام توسط نیروی هوایی و استقرار سه دستگاه نانوایی مجهز و پخت روزانه بیش از 10 هزار قرص نان در منطقه مرزی مهران؛ از دیگر خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران به زائرین حسینی در مراسم پیاده روانی اربعین بود.           
همچنین در اطراف موکب های ارتش، فضاهایی برای استراحت زائرینی که در ساعات نیمه شب به مرز می رسیدند در نظر گرفته ‌شده بود که به منظور رفاه این عزیزان، در این اماکن پتو و وسایل گرمایشی در اختیار آنان قرار می گرفت.

 




:: برچسب‌ها: موکب،ارتش،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: