وابستگی‌ نظامی به خارج از کشور قطع شده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
وابستگی‌ نظامی به خارج از کشور قطع شده است
نوشته شده در سه شنبه 9 آذر 1395
بازدید : 102
نویسنده : علی


 
 جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: به برکت روحیه خوداتکایی در نیروهای مسلح، امروز وابستگی‌ها قطع شده است.
امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی، جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه آیین رونمایی از آخرین دستاوردهای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران گفت: به برکت روحیه خود اتکایی در نیروهای مسلح، امروز وابستگی‌ها قطع شده است.
وی افزود: نیروی دریایی به واسطه ارتباط خوبی که با مجامع دانشگاهی داشته توانسته نیازسنجی کند و تهدیدها را به خوبی بشناسد و براساس نیازها طراحی و اجرا کند و در این راستا مصونیت سازی کرده و برای حضور در آب های آزاد توانمندی‌های خود را ارتقا می‌دهد.
 امیر موسوی خاطرنشان کرد: امروز به حمدالله 10 کار به نتیجه رسیده را دیدیم که همه می‌توانند، توانایی نیروی دریایی در عرصه دریاها و ارتقای کیفیت نیروی انسانی را به همراه داشته باشد.
 جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش تلاش می‌کند تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نیرویی در شأن ملت ایران باشد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: امروز توانایی تعمیرات اساسی «زیردریایی‌های کلاس طارق» که از پیشرفته ترین زیردریایی‌های دنیاست، در سطح این نیرو وجود دارد.
وی همچنین گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش طبق قوانین و مقرارت بین المللی برای برقراری امنیت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های خود در آب های آزاد و بین المللی حضور پیدا می‌کند.
 وی افزود: حضور ما در آب‌های آزاد به منزله تجاوز به حقوق دیگر کشورها نیست.
 فرمانده نیروی دریایی ارتش اشاره به اینکه تعمیرات اساسی زیردریایی‌ها کار بسیار دشوار و عظیمی است، افزود: ما امروز به کمک جوانان خوشفکر توانسته‌ایم اولین زیردریایی در این کلاس را بازآماد کنیم و بازآمد زیردریایی‌های بعدی نیز در دستورکار قرار دارد.
 

 




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ایمان در تاریخ : 1395/9/9/2 - - گفته است :
وبلاگ زیبایی داری


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: