عبور از عرض اقیانوس اطلس را حتما انجام خواهیم داد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 124
نویسنده : علی
 

فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه این نیرو می تواند تعمیرات اساسی زیردریایی کلاس طارق را انجام دهد، گفت: پروژه ثامن، پروژه ای رزمی است و آنچه مورد نیاز ما بود، در آن پیاده کرده ایم.

 

 

امیر دریادار حبیب الله سیاری صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید این نیرو در جمع خبرنگاران و در خصوص آخرین وضعیت پروژه زیردریایی «طارق» گفت: طارق را در چند سال گذشته متداوم عنوان کرده ایم و نیروی دریای امروز می تواند تغییرات اساسی زیردریایی کلاس طارق را انجام دهد.
وی افزود: ما توانستیم اولین را انجام دهیم و بقیه کار نیز در دست اجراست.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به رونمایی های امروز گفت: چند مورد از پروژه هایی که امروز ملحق شده اند آموزشی بوده و در شرایطی که قبل از انقلاب وابسته به خارج از کشور بودیم، اما امروز در داخل این پروژه ها را می سازیم.
امیر دریادار سیاری در خصوص پروژه «ثامن» نیز گفت: پروژه ثامن، پروژه ای رزمی است و بسیار اهمیت دارد. آنچه مورد نیاز ما بوده در این پروژه پیاده کرده ایم.
وی افزود:  با تکیه بر توانمندی خود، حضور خود در اقیانوس ها را دنبال کردیم و ظرف هشت سال گذشته ۴۹ ناوگروه به اقصی نقاط جهان اعزام کرده ایم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: توانمندی ما باعث می شود هر جا لازم باشد حضور پیدا کنیم. ما در خلیج عدن منافع داریم و یکی از آبراههای مهم عبور و مرور در جهان است. امروز سه هزار و ۸۴۵ کشتی به سلامت از منطقه خطر عبور داده شده است و این توانمندی را داریم.
دریادار سیاری در پاسخ به سوالی در خصوص طی کردن عرض اقیانوس اطلس عنوان کرد: عبور از عرض اقیانوس اطلس را حتما انجام خواهیم داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به دیدار نیروی دریایی ارتش با مقام معظم رهبری گفت: نیروی دریایی با تکیه بر توانمندی آنچه مورد نظر مقام معظم رهبری است در دستور کار دارد.



:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: