پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
۱۰ نکته برای جذب افراد جدید به زندگی
نوشته شده در چهار شنبه 10 آذر 1395
بازدید : 94
نویسنده : علی

 

۵. نخستین حرکت را انجام دهید 

هنگامی که آماده پذیرش دوستی‌های جدید هستید، به طور ناگهانی بپرید داخل گود. از این حقه روانشناسی بهره ببرید که به برقراری ارتباط و شکل‌گیری دوستی‌های جدید کمک می‌کند.

 

۶. قضاوت مساویست با باخت 

گاهی مفاهیم از پیش تعیین شده‌ایی از دوستان جدید در ذهن وجود دارد. با این وجود، افرادی که در ابتدا ظاهراً نقطه مشترکی با شما ندارند، می‌توانند به جالب‌ترین افرادی بدل شوند که تا به حال در عمر خود ملاقات کرده‌اید. به آن‌ها یک شانس بدهید.

 

۷. علاقمندی نشان دهید 

فراموش نکنید که همه ما باید پیش از سخن گفتن، گوش کردن را بیاموزیم. دیگران نیز خواستار توجه و شنیده شدن هستند، همانطور که شما به توجه نیاز دارید. به دیگران نشان دهید که شما نیز به برقراری ارتباط با آن‌ها علاقمندید.

 

۸. با یکدیگر وقت بگذرانید 

یک دوستی تازه طی زمان ثبات پیدا می‌کند. صرف شام با یکدیگر، مهمانی، سینما و مکان‌هایی که می‌توانید زمان‌های خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنید، بهترین انتخاب‌ها هستند.

 

۹. در تماس باشید 

گاهی در تماس بودن با دوستان اندکی دشوار است. با این وجود، تنها راه حفظ دوستی همین نکته است. از رسانه‌های اجتماعی محبوب خود(اینترنت، تلفن و..) بهره جویید، تا از احوالات یکدیگر آگاه شوید.

 

۱۰. دوست خوبی باشید 

به دوستان خود کمک کنید، از آن‌ها حمایت کنید و اجازه دهید دریابند که می‌توانند روی شما حساب کنند.



:: برچسب‌ها: جذب،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: