پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 62
نویسنده : علی

 امیر دریادار دوم درخوران بیان کرد: مقابله با دزدان دریایی یک معضل مهم در جهان بوده و جمهوری اسلامی ایران نیز با قدرت نمایی در این زمینه تاکنون 288 مرحله درگیری با آنان داشته است.

وی عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی این درگیری ‌ها موفق بوده به طوری که در یک عملیات بدون داشتن حتی یک نفر تلفات همه دزدان دریایی اسیر شدند

امیر دریادار دوم درخوران ابراز داشت: بخش عمده ای از ایثارگری ها، خدمات، تلاش ها و اقدام های ارزنده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس هنوز پوشیده مانده که باید همه آنها برای مردم بازگو شود.

فرمانده تیپ عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شاید تنها چیزی که از نیروی دریایی ارتش در آن دوران بیش از هر موضوع دیگری در ذهن مردم باشد، ناوچه پیکان است.

امیر دریادار دوم درخوران اظهار داشت: باید اقرار کرد که در زمینه اسکورت و محافظت از کشتی‌ های ایران در آبهای خلیج فارس و دریای عمان کارهایی در دوران دفاع مقدس انجام شد که نمی ‌توان در یک فرصت محدود به آنها پرداخت.
وی با بیان اینکه ایران در آن دوران به صادرات نفت متکی و اقتصاد کشور نیز تنها از این راه اداره می ‌شد، افزود: دشمن پس از پی بردن به این موضوع به دنبال مسدود کردن راه صادرات نفت بود.

امیر دریادار دوم درخوران بیان کرد: پرسنل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن زمان توانستند با شهامت ماموریت اسکورت و محافظت از نفت‌ کش‌ های کشور را انجام دهند.

وی عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس 12 هزار کشتی و نفت‌ کش ایران را با موفقیت محافظت کرد و در عملیات های اسکورت نیز 259 فروند از کشتی‌ های کشور راکت و موشک خوردند.

امیر دریادار دوم درخوران ادامه داد: این در حالی است که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست همه آنها را با انجام عملیات های ویژه به ساحل رسانده و کالاها را تخلیه کند.

 



:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: