ما در مهندسی شاهد یک جهش عالی هستیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ما در مهندسی شاهد یک جهش عالی هستیم
نوشته شده در پنج شنبه 16 دی 1395
بازدید : 182
نویسنده : علی

 

 

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش فرماندهان مهندسی و پدافند غیر عامل نداجا که در منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شد درباره ی اهمیت این معاونت و نقش آن در پیشبرد اهداف سازمانی سخنرانی کرد.

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ا در همایش فرماندهان مهندسی و پدافند غیر عامل نداجا که در منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شد درباره اهمیت این معاونت و نقش آن در پیشبرد اهداف سازمانی اظهار داشت:اهمیت کار مهندسی بر هیچ کسی پوشیده نیست و اگر زیر ساختی نباشد استقراری صورت نمی گیرد،زیر ساخت ها اساس کار است که توسط مهندسی باید انجام شود، ما در جایگاهی قرار گرفتیم که برای استقرار در سواحل مکران نیازمند ساخت منطقه و پایگاه هستیم،آن هم در منطقه ای که کمترین امکانات در آن وجود دارد ولی پای کار آمده ایم و کار را با تمام توان جلو می بریم لذا اگر این زیرساخت ها نباشد نیروی نظامی شکل نمی گیرد.





:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: