پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 89
نویسنده : علی

به  گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش در جمع فرماندهان ، کارکنان و فراگیران آموزشی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عبد العظیم حسنی  (ع)،  مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) رشت را یکی از مهمترین مراکز آموزشی نیروی دریایی راهبردی ارتش معرفی کرد و گفت : بزرگترین جمعیت متخصص که هم مسلط به علم بوده و هم کابردی هستند در این مرکز هستند. وی با بیان اینکه نیروی دریایی تخصص محور و تجهیزات محور است گفت : عرصه حضور نیروی دریایی راهبردی بسیار گسترده است چراکه  بسیاری از کشورهای پیشرفته و فرامنطقه ای در دریا حضوری پررنگ دارند به همین منظور نیروی دریایی راهبردی ارتش برای حفاظت ازمنافع مادی و اقتصادی نظام اسلامی ، حضور مقتدرانه در دریاهای آزاد دارد .
وی با اشاره به سخنان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر وجود سه شاخصه بارز ایمان ، دانش و شهامت در بین کارکنان نیروی دریایی ارتش گفت : دست یابی به دانش و علم روز دنیا برای حفاظت و حراست از منافع نظام اسلامی یک ضرورت است.
 امیر دریادار جعفری تهرانی افزود : وجود ایمانی که مجهز به سلاح دانش است برای شناخت راه صحیح بسیار مهم است چراکه بدون سلاح ایمان انسان دچار خسران و اتلاف زمان خواهد شد . 
معاون هماهنک کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود بر وجود شهامت و شجاعت در بین کارکنان نیروی دریایی ارتش تاکید کرد و گفت : ما به عنوان بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی در دریاهای آزاد و بین المللی نقش آفرین هستیم و اهمیت دریا برای همه کشورهای دنیا و نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم بوده و در معادلات بین المللی تاثیر گذار است .




:: برچسب‌ها: نداجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Ahmad در تاریخ : 1395/10/17/5 - - گفته است :
وبت قشنگه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: