پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 52
نویسنده : علی

 

نهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف تجلیل، تقدیر و تکریم سربازان برتر و موفق ارتش و معرفی آنان بعنوان الگوهای جوانان سرباز با تأکید بر ارزش ها و آموزه های اسلامی، انقلابی و ملی صبح فردا 16/12/1395 برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی ارتش، در این جشنواره که با حضور فرماندهان و مسئولین عالی رتبه ارتش برگزار می شود، کارکنان وظیفه آجا که در محورهای 9 گانه "سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی"؛ "سرباز، ایثارگری و فداکاری(شهید و جانباز)"؛ "سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته"؛ "سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی"؛ سرباز، خلاقیت، ابتکار و فنآوری"؛ "سرباز، ورزش و تربیت بدنی"؛ "سرباز، نظم و انضباط اجتماعی"؛ سرباز، مسئولیت پذیری و خانواده"؛ و "سرباز سازندگی و تفکر بسیجی"؛ در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان نفرات برتر برگزیده شده اند مورد تقدیر قرار می گیرند.
شایان ذکر است این جشنواره به منظور افزایش سطح شأن و منزلت جایگاه سربازی در بین جوانان جامعه بویژه سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تقویت نگرش مثبت و ارتقاء رفتاری فرماندهان، مسئولین و کارکنان نسبت به جامعه سربازان، ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس، نشاط و شادابی و تقویت روحیه خدمتی سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران، شناسایی جوانان مستعد و توانمند و برنامه ریزی مناسب جهت سازماندهی و حمایت فرماندهان محترم از آنان برگزار می شود. 
 




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: