دانش آموزان سواحل مکران به دیدار مقام معظم رهبری شرفیاب شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 109
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در راستای اجرایی شدن تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا  مبنی بر لزوم توجه به ساکنان سواحل مکران و پیشرفت جوانان آینده ساز این منطقه راهبردی، نیروی دریایی ارتش به عنوان طلایه دار حمایت از مردم این سواحل طولانی و عظیم در آستانه 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز تعداد 80 نفر از دانش آموزان این سواحل را برای شرفیابی به محضر مقام معظم رهبری به تهران منتقل کرد.

این دانش آموزان از بنادر کنارک،جاسک و بندر عباس عازم تهران شده و تا پایان هفته در پایتخت خواهند ماند که در طول مدت حضورشان برنامه های فرهنگی متنوعی از جمله نمایش فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص)، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، باغ موزه قصر، برج میلاد و... برای آنها پیش بینی شده است.

گفتنی است، سفرنامه و دلنوشته های این دانش آموزان درپایان گردآوری و درقالب یک کتاب که حاوی معرفی جامع سواحل مکران، مردم این منطقه و ظرفیت های آن است چاپ و منتشر می شود.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: