پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 120
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بیست و هشتمین هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش، پیرامون خصایص شهید صیاد شیرازی گفت: آنچه باعث ماندگاری این شهید بزرگوار شده است، اخلاص و ولایتمداری و نیز دانش والای نظامی و توجه به نماز اول وقت بوده است.
وی همچنین تصریح کرد: دانش نظامی بالای شهید صیاد شیرازی از جمله مواردیست که جا دارد بیشتر به آن توجه شود.  
نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه سخنان خود وحدت در جبهه ها و در بین نیروهای مسلح را یکی دیگر از دستاوردهای فرماندهی خوب شهید صیاد برشمرد و گفت: این شهید بزرگوار معتقد بود ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، توجه به نماز اول وقت، ولایتمداری نظم و انضباط، سعه صدر و استقامت و ارتباط بسیار خوب با علما را از دیگر خصایص شهید صیاد شیرازی برشمرد.
  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان سخنانش بر توجه و تأکید رهبر معظم انقلاب بر ارتباط با پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: الحمدلله چند سالی است که این سازمان به امر برپایی نشست های صمیمی و بهره مندی از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش اقدام می کند و تاکنون بیست‌ و ‌هشت نشست را در این زمینه برگزار کرده است. 
 




:: برچسب‌ها: صیاد ،آجا، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: