سپهبد شهید محمد ولی قرنی مصداق روشن مجاهد فی سبیل الله بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 34
نویسنده : علی

 حجت الاسلام عباس محمد حسنی اظهار داشت: این شهید بزرگوار پای آرمان های اسلامی و ارزشی خود ایستادگی و مبارزه کرد و برای حاکمیت اسلام در کشور تلاش زیادی انجام داد.
وی در ادامه گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شهید قرنی با توجه به اطمینان و اعتمادی که حضرت امام خمینی(ره) به ایشان داشتند عضو شورای انقلاب شدند و سپس بعنوان نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش منصوب شده و در راستای انسجام بخشی به ارتشی که از هم پاشیده شده بود خدمات شایسته ای انجام دادند.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: همزمان با منصوب شدن شهید قرنی، تجزیه طلبان و مزدورانی که از طرف اجانب پشتیبانی می شدند در کردستان دست به اقدامات خطرناک زدند و پادگان مهاباد را تسخیر کردند اما با تدبیر این مرد بزرگ، پادگان تسخیر شده مهاباد از دست تجزیه طلبان خارج شد و ضد انقلاب در این زمینه شکست سختی خورد لذا کینه این شهید را به دل گرفتند.
حجت الاسلام عباس محمد حسنی تاکید کرد: ملت ایران مدیون خدمات ارزنده این مرد بزگ است و فراموش کردن شجاعت، صداقت و اعتقادات این شهید، کفران نعمت است و نباید از اذهان پاک شود.
وی اظهار داشت: شهید قرنی در نهایت مظلومیت، به دست گروه تروریستی فرقان به شهادت رسید و ایشان از مصادیق روشن مجاهد فی سبیل الله بودند که هم با جان و هم با مال خود مجاهدت کردند.
نثار گل برمزار آن شهید والامقام پایان بخش این مراسم بود.



:: برچسب‌ها: عقیدتی ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: