دیدار دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با خانواده شهید سرلشکر خلبان کشوری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 20
نویسنده : علی

 وی با اشاره به رشادت های شهید کشوری در دوران دفاع مقدس و همچنین مبارزه ایشان با ضد انقلاب گفت: شهدا تاریخ ساز هستند و شهید کشوری هویت ساز بود و در حافظه تاریخ ماندگار شد.
در این مراسم برادر شهید کشوری نیزضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور دانشجویان دافوس در منزل شهید کشوری گفت: صلابت امروز ارتشیان و دلگرمی مردم به امنیتی که شما در کشور ایجاد کرده اید میراث به جامانده از خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است .
در ادامه همسر خلبان شهید کشوری نیز ضمن خوش آمد گویی و ذکر این نکته که شما ارتشیان امروز، ارتش اسلام هستید، تصریح کرد: حمایت و خون شهدا عزت، سربلندی و امنیت را به کشور ما هدیه کرده است .
وی در ادامه گفت : شهید کشوری همیشه دنبال کارهای برجای مانده بود و سوز و عشق وصف ناشدنی به امام حسین (ع )و رهبر انقلاب داشت و همیشه جان برکف در تمام میادین سخت جضوریافت.
گفتنی است در پایان این دیدار دانشجویان در یادمان شهید کشوری و مزار  شهدای شهرستان سیمرغ حضور یافتند و ضمن نثار گل و قرائت فاتحه به روح این شهید بزرگوار درورد فرستادند.
 



:: برچسب‌ها: شهید کشوری ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: