پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 22
نویسنده : علی

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مظفری در مراسم محفل انس با قرآن در مسجد پیامبر اعظم ناوگان شمال نیروی دریایی بابیان اینکه حضور فرزندان در محافل قرآنی برگرفته از نقش تربیتی والدین است اظهار کرد: اگر می‌بینیم که نونهالان در محفل قرآنی خوش می‌درخشند حاصل نقش‌آفرینی والدین در  تربیت فرزندان است.
وی با تأکید بر اینکه هرکس نتواند از این ماه پربرکت استفاده کند غفلت کرده است افزود: در جامعه‌ای که بی‌حجابی و فساد و غوغا می‌کند سخن گفتن فرزندی از حجاب، دلیل بر پرورش درست و اسلامی از جانب پدر و مادری است که با قرآن آشنایند و به دستورات آن عمل می‌کند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه اگر کسی نتواند در ماه مبارک رمضان خود را تزکیه کند در ماه‌های دیگر نیز نمی‌تواند گفت: ماه رمضانی که همه درهای رحمت خدا بر انسان باز است و هرلحظه آن برای انسان جایی دارد که از برکات آن بهره‌مند شود.
مظفری با اشاره به اینکه نماز و قرائت قرآن در ماه رمضان با اوقات دیگر متفاوت است افزود: خواندن یک آیه از قرآن در ماه مبارک رمضان به‌اندازه تلاوت تمام قرآن برای انسان ثواب می‌نویسند و چرا از آن بهره‌مند نشویم، امام راحل در طول عمر بابرکتش هیچ‌گاه نماز شب وی ترک نشد.




:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: