حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:امروز، ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از سالم‌ترین ارگان های کشور است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 91
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل ‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در جمع آمران به معروف و ناهیان از منکر یکان های آجا در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی سخن می گفت: با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از سالم‌ترین ارگان‌های کشور است، اظهار کرد: به واسطه مسئله امر به معروف و نهی از منکر، امروز شهرک‌های مسکونی ارتش، سالم‌ترین اماکن زندگی در بین جامعه ما هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: به برکت فریضه امر به معروف و نهی از منکر خواهران شاغل در ارتش و همسران نیروهای مسلح و فرزندان‌شان از باحجاب‌ترین افراد هستند و جوانان شاغل در ارتش نیز از مومن ترین جوانان کشور ما می باشند.

وی خاطرنشان کرد: در سایه امر به معروف و نهی از منکر و انجام فعالیت‌های فرهنگی در ارتش امسال پنجمین دوره جشنواره حدیث را در ارتش برگزار کردیم و در ایام 13 رجب و اعتکاف، بیش از 12 هزار نفر از کارکنان ارتش و خانواده‌هایشان معتکف شدند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه افزود: به برکت وجود معارف دینی و اسلامی، فضای بسیار خوب معنوی در دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران حاکم است.

او همچنین به فرماندهان و روحانیون ارتش تأکید کرد: فرهنگ قرآنی و احکام نورانی دین مبین اسلام را در بین کارکنان زیر مجموعه اشان ترویج کنند تا به برکت این احکام، همانطوری که تاکنون ارتشیان، نمونه بوده اند از این به بعد نیز سرآمد پاکان جامعه باشند.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش به تبیین شرایط روز کشور و منطقه پرداخت و گفت: اینکه مقام معظم رهبری در سخنانشان دائم جامعه را نسبت به تلاش های دشمنان در نفوذ به فرهنگ، اقتصاد، سیاست و .... ما آگاه می کنند در واقع امر به معروف و نهی از منکر می کنند تا افراد جامعه، دشمنان خود را به خوبی بشناسند و در مقابل مکر و حیله آنها آگاهی داشته باشند.

آل‌هاشم با تأکید بر اینکه در مسئله امر به معروف و نهی از منکر باید دقت لازم انجام شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر را باید از خانواده‌های‌مان شروع کنیم و هنگام امر به معروف و نهی از منکر در کنار مردم و نه در مقابل آنان باشیم. همچنین باید با اخلاق حسنه و رفتار نیکو امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهیم تا نتیجه عکس نگیریم.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پایان با بیان اینکه تذکر لسانی نباید فراموش شود، خاطرنشان کرد: تذکر لسانی وظیفه همگانی است و مقام معظم رهبری به‌طور مرتب در ارتباط با تذکر لسانی، توصیه می‌کنند.

 




:: برچسب‌ها: عقیدتی ، آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: