مردم ولی نعمتان ما هستند/ لزوم توجه به فرهنگ دستگیری در جامعه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 15
نویسنده : علی

وی با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم و فرهنگ دستگیری در دین اسلام بسیار توصیه شده و تحت عنوان اصول اخلاقی حاکم بر زندگی اهل بیت همواره ظهور و بروز داشته است، افزود: انبیا و اهل بیت، اولا همواره از تمامی ظرفیت‌های خود برای گره گشایی از مردم بهره می‌گرفتند و ثانیا این خدمت بی منت بود؛ حتی منت می‌کشیدند و این خدمت را ارائه می‌دادند و این رفتار عین آموزه‌های دینی ما از قرآن کریم است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با اشاره به بد اخلاقیهای رایج امروز در جامعه تصریح کرد: چنانچه اصول اخلاقی اهل بیت مد نظر ما باشد، هرگز در جامعه شاهد چنین بد اخلاقی‌هایی نخواهیم بود و این اصول باید در میان مردم و مسئولان نهادینه و رایج شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه در محیط اداری کشور باید در برابر ارباب رجوع احساس بدهکاری داشته باشیم، افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و هرگز نباید از بیان درخواست و مشکلات خود احساس ترس و حقارت کنند



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: