سیاست‌های دشمن در منطقه شکست خورده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سیاست‌های دشمن در منطقه شکست خورده است
نوشته شده در چهار شنبه 8 شهريور 1396
بازدید : 9
نویسنده : علی

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه کشور، امانت شهدا در دست ما است و باید از این امانت حفاظت شود، ادامه داد: برای اینکه شرمنده شهدا نشویم باید قصه زندگی این بزرگان را با حضور قلب مطالعه و عمل کنیم.
وی تأکید کرد: همانطور که برای نبرد با دشمن باید شجاعانه عمل کنیم و از بزرگنمایی غیرواقعی امکانات دشمن هراسی به خود راه ندهیم، باید از میراث شهدا نیز با شجاعت پاسداری کنیم و از تبلیغات دروغین در مورد قدرت‌های سلطه گر هراسی نداشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: آمریکا این چیزی نیست که نشان می‌دهد و بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی است که از طریق تبلیغات خودش را به رخ جهانیان می‌کشد و از نظر ملت ما آمریکا یک ببر کاغذی بیش نیست.
وی اضافه کرد: برخی تصور می‌کردند سوریه، عراق و لبنان کشورهایی از دست رفته برای مسلمانان هستند که به دست سلطه جهانی افتاده‌اند اما امروز هرچه زمان می‌گذرد شاهدیم دشمن سیاست‌های خود را در منطقه شکت خورده می‌بیند و با ایمانی که جبهه مقاومت به خدا دارد با ایستادگی در برابر دشمن به فضل خدا پیروزی نهایی در انتظار مجاهدان در راه خداست.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان گفت: مسیر تاریخ، هم جهت با هدف قرآن است و هر روز که می‌گذرد اهل ایمان به هدف خود نزدیکتر می‌شوند.
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: