مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ستاد ارتش پایان یافت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 47
نویسنده : علی

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در ادامه اسلام بدون ولایت را مخرب توصیف و اضافه کرد: امام(ره) با درایت و عمل به قرآن و ولایت توانست کشور را از سلطه استکبار نجات دهد .
وی عمل به قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) را تنها راه مصونیت فرزندان و نسل جوان از توطئه های دشمن دانست و افزود : ما در این انقلاب بهترین و مخلص ترین عزیزانمان را ازدست دادیم و هزینه های زیادی صرف نمودیم تا در امنیت کامل لذا ما باید ازاین نعمت پاسداری کرده و آن را تقویت بنماییم.
حجت الاسلام شامرادی معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا نیز در این مراسم گزارش مبسوطی از روند مسابقات قرآن مجید ارائه کرد و با اشاره به ارتقا و افزایش دوره‌های حفظ قرآن، بیان کرد: سال گذشته حدود ۲۶۰ حافظ یک جزء تا کل قرآن پرورش دادیم و امسال نیز بیش از ۷۰۰ حافظ قرآن تربیت کرده‌ایم و در این دوره از مسابقات بیش از 800 نفر شرکت کننده در مرحله مقدماتی داشته ایم که از این تعداد 205 نفر جواز حضور در مرحله ستادی را کسب نموده و در رشته های قرائت، اذان، حفظ و درک مفاهیم با هم به رقابت پرداختند و نفرات منتخب این دوره به مسابقات سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور نفرات منتخب نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در نیمه دوم شهریور ماه امسال به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار خواهد شد حاضر خواهند شد.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم فراگیری فرهنگ و معارف قرآنی، افزود: حقیقت قرآن فهم و درک و توجه به درک قرآن است و این مسابقات بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با حقیقت و الحمدالله امروز خانواده بزرگ ارتش در این جایگاه قرار دارد.
در پایان این مراسم افراد برگزیده مسابقات معرفی و توسط فرماندهان و مسئولین حاضر در مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه از آنان تقدیر شد.
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: