تفاهم نامه همکاری نیروی دریایی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 41
نویسنده : علی

 دریادار سیاری به بیان نقش دانشگاه در کنار توسعه نظامی و علمی نیروهای مسلح با بیان فرمایش هایی از مقام معظم رهبری راهبرد این تعامل و نقش آفرینی را ضروری دانست و بر استفاده از توان تحقیقاتی و ظرفیت های علمی فرهیختگان دانشگاهی و جوانان کشور با هدف رشد و ارتقای توان دفاعی و بازدارندگی برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب که همان ایجاد امنیت پایدار کشور است؛ تعامل با مراکز دانشگاهی و نیروهای مسلح تاکید کرد.
در ابتدای این همایش نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با توجه به اهمیت امنیت و برقراری آن توسط نیروهای مسلح بویژه نیروی دریایی در کشور تعامل دانشگاه با نیروهای نظامی و انتظامی برای برقراری این امنیت را مورد تاکید قرار داد و ضروری دانست.
در حاشیه این همایش تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی  ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفت ماده به امضای دکتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و فرمانده نیروی دریایی رهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران رسید.
پیش از برگزاری همایش شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام و با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاقی دوباره کردند.



:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: