شکست داعش بیانگر مواضع حق طلبانه ایران اسلامی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 49
نویسنده : علی

 جانشین فرمانده نهاجا بیان داشت: بر اساس شرح وظایف، ارتش در زمان جنگ، وظیفه حراست از مردم را بر عهده دارد و در زمان صلح و در بحرانهایی از قبیل زلزله اخیر با جان و دل در کنار مردم و کمک رسان آن ها خواهد بود.
وی اهداف والا و الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دیگر ویژگی های بارز آن برشمرد و گفت: ارتش همواره به دنبال حفظ ارزش های انقلاب، دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام) و تعالیم اسلام بوده و خواهد بود.
امیر نصیرزاده خطاب به دانش آموزان گفت: اگر آرزوی حضور در رکاب امام حسین(ع) در روز عاشورا را داشتید، اینک با  حضور در ارتش و مقابله با تهدیداتی از قبیل گروه های تکفیری و داعش، انشاءالله این آرزوی شما جامه عمل خواهد پوشید.
وی دیگر ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را داشتن بصیرت دانست و ادامه داد: دشمنان به دنبال شکاف و تفرقه بین نیروهای مسلح هستند ولی ارتش با شناخت به موقع این تهدیدات و با تدبیر فرمانده محترم کل ارتش، تعامل و اقدامات بسیار خوبی در راستای هم افزایی بین نیروهای مسلح ازجمله ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داده و این توطئه دشمنان را خنثی کرد.
جانشین نیروی هوایی ارتش، کارآمدی ارتش را ویژگی بارز ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر کارآمدی، ارتش از دانش بالایی برخوردار است و کارگاه های مجهزی نیز  در اختیار دارد.
وی کارآمدی و دانش ارتش را نتیجه ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: برای حفظ این ویژگی های ارتش، باید با بهره مندی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، اقتدار خود را تحکیم و توسعه بدهیم.
امیر نصیرزاده وظایف تک تک کارکنان ارتش و همچنین دانش آموزان در حال آموزش را برای حفظ این ویژگی ها، اهمیت دادن به آموزش ها و مسائل تربیتی، اخلاقی و روحی و روانی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: همواره ایمان و عزم راسخ الهی داشته باشید، خود را سرباز امام زمان(عج) بدانید و اخلاق خود را به اخلاق دینی تجهیز کنید.
وی در پایان ضمن تاکید بر حفظ آمادگی و نظم و انضباط، خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: ضمن بالا بردن سواد رسانه ای خود، در بهره برداری از شبکه های مجازی هوشیار و بیدار باشید، چرا که گسترش فضای مجازی یکی از ابزار ها و توطئه های دشمن در جنگ نرم است.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: