رئیس سازمان عقیدتی سیاسی در پیامی روز نیروی دریایی را تبریک گفت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 32
نویسنده : علی

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پیام حجت الاسلام محمدحسنی آمده است: هفتم آذر ماه یادآور عملیات حماسی و غرورانگیز نیروی دریایی ارتش برای درهم کوبیدن ماشین جنگی دشمن بعثی در عرصه دریا و جلوگیری از مسدود کردن خطوط مواصلاتی دریایی جمهوری اسلامی ایران بود که توانست اقتدار و سیادت دریایی جمهوری اسلامی در پهنه آب های نیلگون خلیج فارس را به رخ استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی  بکشاند.
در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است: آمادگی های همه جانبه نیروی دریایی جمهوری اسلامی اعم از ارتش و سپاه بگونه ای است که دشمنان با هرگونه خطای محاسباتی و  اندیشه تهدید به ویژه در عرصه دریا جز با شکست و نابودی ره آورد دیگری نخواهند داشت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان این پیام ضمن تجلیل از شهدای والامقام حماسه ماندگار عملیات مروارید و نیز مدیریت جهادی فرماندهان و کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن 7 آذر، سالروز نیروی دریایی را به دریادلان قهرمان این نیروی راهبردی که در تحقق تدابیر نورانی فرماندهی معظم کل قوا در ارتقای هم افزایی با نیروی دریایی سپاه پاسداران و حفظ و افزایش اقتدار و سیادت دریایی در آب های بین المللی تلاش خالصانه ای انجام می دهند؛ تبریک گفت



:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: