پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1396
بازدید : 8
نویسنده : علی

 وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز جنگ هوایی یکی از بخش های تاثیر گذار به شمار می رفت و در این دوران پدافند هوایی توانست تعداد زیادی از هواپیماهای دشمن را منهدم سازد که این خود افتخاری بزرگ برای پدافند هوایی است.
امیر غلامی در این خصوص شهید ستاری را الگوی بسیار ارزشمندی برای فرماندهان جدید پدافند هوایی قلمداد کرد و بر لزوم مطالعه ابعاد شخصیتی این شهید تاکید کرد و گفت: عملیات والفجر ۸ را تجربه ای ارزشمند برای فرماندهان قلمداد کرد و گفت: عملکرد غرور آفرین پدافند هوایی در انهدام هواپیماهای دشمن در پیروزی این عملیات آنقدر مهم و سرنوشت ساز بود که مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در این مورد فرمودند: «اگر آن پدافند قدرتمند نبود عاقبت والفجر ۸ چیز دیگری بود».
وی بر لزوم عملکرد هوشمندانه و نقش آن در پیروزی در جنگ تاکید کرد و گفت: با مطالعه عملیات های دوران دفاع مقدس می توان به این نکته پی برد که میزان موفقیت عملیات ها رابطه ی مستقیمی با میزان موفقیت پدافند هوایی داشته است که خود این به ما اهمیت پدافند هوایی را گوشزد می کند.

 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: