پیام تبریک دریادار سیاری به مناسبت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی راهبردی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 100
نویسنده : علی

 

امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفتم آذر، سالروز نیروی دریایی پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، متن پیام بدین شرح است: هفتم آذر ماه که به یمن ایثار و
دلاورمردی دریادلان نیروی دریایی ارتش در مصاف با دشمن متجاوز  به نام "روز نیروی دریایی" به ثبت رسیده، روزی غرورآفرین و خاطره‌انگیز در تاریخ سراسر حماسه این مرز و بوم است. چرا که الگوی حماسه‌آفرینان هفتم آذر و همه رزم‌آفرینان دریا، مولا و مقتدایشان حضرت اباعبدالله(ع) بوده است. یادآوری و بزرگداشت هفتم آذرماه و همه فرازهای مهم درعرصه دفاع از کشور اسلامی‌مان نه تنها قدرشناسی از آفرینندگان آن حماسه‌های بزرگ یعنی شهیدان، جانبازان، خانواده ایثارگران ویاران و همرزمان آنان است‌، بلکه ارتقای غرور ملی و انگیزه های ایمانی ملت و سربازان ولایت‌مدار میهن اسلامی را در پی خواهد داشت.

با گرامیداشت ماه صفر و ایام اربعین حسینی و پاسداشت خون سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش و همچنین مقام عالی شهیدان سرافراز دوران دفاع مقدس که برای عزت اسلام و آزادگی جان خود را فدا نمودند، فرارسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی  ایران را به شما همرزم دلیر و حماسه‌آفرین که با ایثار گوهر عمرتان، عزت و شرافت را  ارزانی میهن اسلامی نموده و ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی گشته‌اید تبریک عرض می‌نمایم.

با آرزوی توفیق روز افزون برای همه همرزمان گرامی، امید آن که در سایه رهبری‌های فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) شاهد بالندگی و توفیقات بیشتر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهبردی در خدمت به اسلام و میهن اسلامی عزیزمان و ادامه دهنده راه شهیدان کربلا باشیم.

 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب الله سیّاری




:: برچسب‌ها: نداجا ، سیاری ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: