توسعه دریامحور باید مد نظر کشور قرار گیرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توسعه دریامحور باید مد نظر کشور قرار گیرد
نوشته شده در سه شنبه 8 اسفند 1396
بازدید : 10
نویسنده : علی

 امیر سیاری خاطرنشان کرد: همه سرمایه‌دارن و مسؤولان باید بدانند سواحل دریای مکران و دریای عمان چه گنج و ثروتی برای کشور است و ما باید در این مسیر گام برداریم. ملت ما باید در این جهت حرکت کند و از امکانات دریا بهره ببریم تا توسعه دریامحور صورت گیرد.

وی با اشاره به این که اکثر مشکلات موجود در کشور با تکیه بر دریا و توسعه دریامحور قابل حل است گفت: اگر سواحل مکران را بشناسیم و در آباد کردن آن اقداماتی انجام دهیم، می‌توانیم جمعیت زیادی را شاغل، مشکلات آب و آمایش سرزمینی را حل و امنیت‌مان را نیز برقرار کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما در طول سالیان گذشته در خصوص توسعه دریامحور، اقتدار دریایی و توسعه سواحل مکران فعالیت‌های زیادی انجام داده ایم.

وی در ادامه درباره امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: خوشبختانه امروز با تلاش همه نیروهای مسلح از امنیت خوبی در کشور برخوردار هستیم. باید بدانیم که هر پیشرفتی در سایه امنیت است و اگر امنیت نباشد نمی‌توان حرکتی انجام داد و این را در همسایگی خودمان می‌توانیم، احساس کنیم.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: محیط امنیتی ما پیچیده است و ما باید هوشمند و هوشیار عمل کنیم تا امنیت موجود کشور را حفظ کنیم. دشمنان و منافقانی که آرزو دارند این امنیت را برهم بزنند آرزوی خود را به گور خواهند برد.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مدیریت جهادی چقدر می‌تواند در راهبرد اهداف نیروهای مسلح نقش داشته باشد، تصریح کرد: کشور ما نیازمند مدیریت جهادی است، نمونه کار جهادی را در طول هشت سال دفاع مقدس داشتیم. مدیریت حاکم بر دوران دفاع مقدس مدیریت جهادی بود و همه مؤلفه‌های مدیریت جهادی وجود داشت



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: