نماینده بویراحمد و دنا از امدادگران سپاه و ارتش تقدیر کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : علی

غلام محمد زارعی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه اخیر سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، گفت: از همه امدادگران سپاه و ارتش که با حضور پر محبت در اطراف دنا و شهر سی‌سخت موجی از فداکاری و احساسات پاک انسانی را به نمایش گذاشتند تشکر می کنم
به گزارش روابط عمومی ارتش، غلام محمد زارعی نماینده  مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه اخیر سقوط هواپیمای تهران-یاسوج گفت: در یکشنبه دو هفته گذشته خبری بسیار اندوهناک و تأسف بار ملت ایران و همه مسئولان کشور به خصوص مردم شریف غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد را عزادار کرد که پیام تسلی بخشی رهبر معظم انقلاب و سران سه قوه از سنگینی بار مصیبت کم کرد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: لازم است از همه امدادگران سپاه و ارتش که با حضور پر محبت در اطراف دنا و شهر سی‌سخت موجی از فداکاری و احساسات پاک انسانی را به نمایش گذاشت تشکر می کنیم.
وی افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های صبور و حادثه دیده تشکر خود را از همه کسانی که در این حادثه غم انگیز در همدلی با مردم و مسئولان به کار بستند اعلام می کنم.
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: