پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 15
نویسنده : علی

 امیر سرتیپ نعمتی افزود، تمام تهدیدات را رصد و برابر انواع آن راه کارهای مناسبی را در دستور کار قرار دادیم، در حال حاضر تمامی پایگاه های مناطق مرزی کشور که سربازان خدوم و مومن نیروی زمینی مستقر هستند مجهز به تجهیزات و تسلیحات روز آمد شده و به معنی واقعی کلمه یکان های متحرک هجومی و واکنش سریع را در نیروی زمینی ارتش با رویکرد و ساختار جدید راه اندازی کرده ایم .
  وی یکی از وظایف مهم نیروی زمینی ارتش را ارتقاء توان و آمادگی رزمی در تمامی ردها خواند و تاکید کرد: چابکی و تحرک از جمله مولفه های مهم در نیروی زمینی ارتش است که باید در یگان های نیروی زمینی جاری و ساری شود و تمامی فرماندهان باید قدرت آتش تجهیزات خود را به 100 درصد برسانند. 
جانشین نزاجا با بیان اینکه نیروی زمینی با حضور پر شور مسئولانه، همیشه پشتیبان ملت است خاطر نشان کرد: در رویدادها و اتفاقات غیر مترقبه که در طول سال 96 برای ملت قهرمان و نستوه کشور عزیزمان رخ داد، نیروی زمینی ارتش با حضور پرشور و مسئولانه خود در کنار مردم ایستاد و ماموریت ها را یکی پس از دیگری به نحو شایسته به پایان رساند، این نشان از آمادگی رزمی و روحیه بالای کارکنان ارتش دارد.
امیر سرتیپ نوذر نعمتی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش در انجام کارهای سنگین امتحان خود را پس داده است اظهار داشت: امروز نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و توانمندی تک تک کارکنان این نیرو موجب شد امنیت چشمگیری در مرزهای کشور برقرار شود. 
 
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: