لحن نظامی باید لحن اقتدار و استحکام باشد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لحن نظامی باید لحن اقتدار و استحکام باشد
نوشته شده در چهار شنبه 16 اسفند 1396
بازدید : 35
نویسنده : علی

 فرمانده کل ارتش در ادامه بیان کرد: همه ما برای خدا کار می‌کنیم و خیر را از خدا می‌خواهیم. شاید برای همه انسان‌ها ملموس نباشد و در تصورشان نگنجد که عده‌ای در یک اتاق تاریک به یک صفحه رادار سا عت‌ها نگاه می‌کنند تا آسمان کشور را رصد کند و امنیت آن را تامین کند اما خداوند متعال به همه زحمات شما آگاه است.
سرلشکر موسوی با اشاره به ویژگی‌های فرماندهان موفق افزود: هر فرمانده باید کاری کند که زیرمجموعه به او افتخار کند و زیرمجموعه هم باید به نحوی عمل کند که فرمانده بتواند به او افتخار کند. فرمانده باید نسبت به زیرمجموعه خود حساس باشد و به درخواست‌ها و نیازهای افراد توجه کند و اگر توجه کافی به این حوزه نکند، قطعا در مشکلاتی که برای زیر مجموعه به وجود می‌آید سهیم است.
وی در ادامه تاکید کرد: لحن نظامی باید لحن اقتدار و استحکام باشد. برابر آموزه‌های دینی یک نظامی باید با همرزمان خود به نیکی رفتار کند ولی با دشمن طوری حرف بزند که دشمن بترسد با او رودرو شود. 
امیر موسوی با تاکید بر اهمیت توجه به سربازان اظهار کرد: سفارشی که فرمانده معظم کل قوا درباره سربازان به ارتش داشتند به این خاطر است که ارزش این گنجینه ارزشمند را می‌دانند. بهترین ظرفیت برای انتقال ارزش‌های ارتش به جامعه، سربازان هستند. 
فرمانده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود  تصریح کرد: دشمن به طور رسمی از فضای مجازی به عنوان سلاح نام برده است. ما خیلی باید در برخورد با این فضا دقت کنیم و آگاهی و نحوه برخورد صحیح با آن را باید به همکاران خود آموزش دهیم تا بتوانیم از نکات مثبت آن استفاده کنیم و تحت تاثیر نکات منفی قرار نگیریم.
امیر موسوی در پایان گفت: ما به دلیل تجربه دوران مقدس می‌گوییم که می‌توانیم آمریکای جنایتکار را سر جای خودش بنشانیم چرا که ملت موفق شدند پشت دشمن را با همه هیمنه ظاهری آن به خاک برسانند. این وعده قرآن است که ملت مدافع حق قطعا بر دشمن پیروی کننده از باطل پیروز خواهد شد.



:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: