روزانه بالغ بر ۳ هزار نفر از نمایشگاه ها و یادمان های ارتش بازدید کردند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 12
نویسنده : علی

 سرتیپ دوم ستاد ظریفی با اشاره به لزوم  اشاعه بیشتر فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از تاریخ دفاع مقدس است و باید برای اشاعه و ترویج این فرهنگ ناب تلاش زیادی صورت گیرد، ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حوزه فعالیت های زیادی را به ویژه در منطقه خوزستان انجام داد که در نوع خود بی نظیر است.
فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: نمایشگاه ها و یادمان های ، آب تیمور، دهلاویه ، چذابه ، رمضان و... در ایام راهیان نور برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مطلوبی را برای کاروان های راهیان نور مهیا کردند که بازتاب خوبی را به همراه داشته است . 
سرتیپ ظریفی در ادامه به حضور پر شور مردم به خصوص جوانان عزیز در مناطق عملیاتی اشاره و تصریح کرد: امسال شاهد حضور خیل عظیم مردم در قالب کاروان های راهیان نور به سرزمین خوزستان بودیم البته این حضور به دعوت و میزبانی خود شهدا بوده و نشان از  تاثیر گذاری فرهنگ ناب دفاع مقدس دارد.
فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش گفت: ملت شریف ایران قدر دان خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان هستند و با حضور در این مناطق علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پشتیبانی خود از ولایت را بار دیگر به جهانیان نشان می دهند .
سرتیپ ظریفی به نوآوری ها در نحوه برپایی یادمان ها اشاره کرد و افزود: امسال در تمامی نمایشگاه ها و یادمان ها برنامه های جدیدی را نسبت به سال های گذشته ایجاد کرده ایم ، در نمایشگاه آب تیمور فضای بیشتری از تجهیزات و ابداعات نظامی و فرهنگی را گنجانده ایم ، در دهلاویه که یادمان پر جمعیت ارتش است غرفه هوانیروز و تجهیزاتی از پدافند هوایی را مستقر کرده ایم که بازدید کننده ها بتوانند از نزدیک با دستاوردهای ارتش آشنا شوند .
وی همچنین به غرفه عضو یابی ارتش در یادمان ها اشاره کرد و گفت: طرح نو امسال ایجاد غرفه عضویابی در  ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که چنانچه  جوانان عزیزمان تمایل داشته باشند لباس مقدس سربازی در ارتش را بپوشند با مراجعه به این غرفه ها ثبت نام می کنند و همکاران عزیزمان پس بررسی با آنها تماس و چنانچه مشکلی نداشته باشند از این طریق می توانند جذب ارتش جمهوری اسلامی ایران شوند.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: