راهیان نور جوانان را با فرهنگ شهادت، رشادت، استقامت و دلیری آشنا می‌کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 9
نویسنده : علی

 راهیان نور اهواز توضیح داد: این نمایشگاه برای سیزدهمین سال متوالی برگزار می شود و هر سال نسبت به گذشته گسترش و پیشرفت داشته است و امسال نیز سامانه های مختلفی از قرارگاه پدافند هوایی در آن به نمایش در آمده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس به تبیین نقش پدافند هوایی در زمان جنگ و همچنین متخصصان سامانه‌ها به ارائه اطلاعات مربوط به سامانه ها برای خانواده‌ها و زائرین سرزمین های نور می‌پردازند.

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید جودکی اهواز با اشاره به وظایف قرارگاه پدافند هوایی گفت: وظایف پدافند هوایی از هزاران پا در آسمان تا سطح زمین را شامل شده و گستره حوزه وظیفه پدافندی محدود به مرزهای جغرافیایی نبوده و پدافند باید صدها کیلومتر خارج از مرز ها را چه در زمان جنگ و چه در زمان تهدید و چه در زمان صلح کنترل کند.

وی افزود: پدافند تنها مجموعه‌ای است که علاوه بر وظیفه پشتیبانی از تحرکات هوایی و کنترل تمامی پرواز های سیبل و نظامی و دفاع و پشتیبانی از نیروهای سطحی در زمان بحران وظیفه دفاع از شهرها به طور کلی و به ویژه نقاط آسیب پذیر به صورت تک تک و جزئی را بر عهده دارد که این وظایف در بین تمامی نیروها منحصر به فرد است.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: