بهره برداری از ظرفیت های تاریخی در رویدادهای بین المللی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 46
نویسنده : علی

 وی تصریح کرد: استفاده از این فرصت‌ها برای ایجاد ذهنیت مثبت برای گردشگران خارجی در مورد ایران که استکبار  خلاف آن را ترویج می‌کند اهمیت بسزایی دارد، گردشگران بسیاری با ورود به ایران و برخورد با مردم کشورمان که توام با میهمان‌نوازی و روی خوش است، نگاه مثبت تری نسبت به کشورمان پیدا می‌کند.
معاون رئیس‌جمهوری به وجود امنیت و ثبات در کشور اشاره کرد و افزود: باید با تعریف تور، میهمانان این اجلاس را با پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف و همچنین فرهنگ و تاریخ ایران آشنا کنیم.
مونسان اضافه کرد: همکاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با نیروی دریایی باید ادامه پیدا کند چراکه زمینه‌های بسیار زیادی برای تعامل بیشتر این دو مجموعه وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم.
همچنین در این دیدار امیر حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برگزاری ششمین اجلاس فرماندهای نیروهای دریایی کشورها حاشیه اقیانوس هند در تهران، گفت: این اجلاس با حضور فرماندهان نیروهای دریایی 50 کشور، اردیبهشت امسال در تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: «معرفی و بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، معرفی اقوام مختلف کشور، نمایش تولید صنایع دستی متنوع و همچنین لباس‌های سنتی از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این اجلاس انجام خواهد شد.
دریادار خانزادی با بیان اینکه هدایای در نظر گرفته شده برای فرماندهای نیروهای دریایی شرکت کننده در این اجلاس بسته‌ای از صنایع‌دستی کشورمان است، یادآور شد: تلاش خواهیم کرد هرآنچه به فرهنگ و تاریخ کشور مربوط می‌شود به میهمانان این اجلاس معرفی کنیم.
وی گفت: با توجه به اینکه نیروی دریایی ارتش بنا به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا، یک نیروی بین المللی است و ناوگروه های این نیرو به ماموریت های برون مرزی اعزام می شوند، امکان تهیه و تنظیم تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و نیروی دریایی ارتش فراهم است.
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: