پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در پنج شنبه 30 فروردين 1397
بازدید : 58
نویسنده : علی

 مشاور عالی فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما با خلاقیت در پی به روز رسانی سازمان‌مان بوده‌ایم و در حوزه اطلاعات از شکاف اطلاعاتی و درز اطلاعات جلوگیری کردیم که نشانه‌اش همان سدی است که در پیرامون کشور مقابل دشمنان ایجاد شده که این مهم جز با خلاقیت میسر نمی شد.

امیرخرم طوسی تاکید کرد: در حوزه عملیاتی نیز ما با خلاقیت توانسته‌ایم تاکتیک‌های خود را پیش ببریم و در حال حاضر بزرگترین سامانه هلیکوپتری را در خاورمیانه دارا هستیم و این در حالی است که زمانی در ابتدای انقلاب آمریکایی‌ها می گفتند سامانه هوایی ارتش ایران زمین‌گیر شده است اما هلیکوپترهای ما هیچگاه زمینگیر نشدند و تجهیزات آن را نیز همواره خود تهیه کرده ایم.

 وی در خصوص تعامل ارتش با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی برای مقابله با عناصر ضد انقلاب در مرزهای کشور خاطرنشان کرد: ما زمانی که در دوران دفاع مقدس هم‌افزایی را در نظر داشتیم و آن را درست تعریف کرده بودیم و دست‌هایمان را در سطح ملی و بسیج و سپاه و ارتش به روی هم گذاشتیم، به نتیجه رسیدیم و در طی 9 ماه، بزرگترین عملیات جنگ را انجام دادیم که این مهم با تکیه بر همین هم افزایی انجام شد. امروز هم ارتش به این موضوع تکیه دارد و ما معتقدیم آن زمان که یکدل و همراه حرکت کنیم به نتیجه می‌رسیم.

مشاور عالی فرمانده کل ارتش در خصوص نقش نیروی زمینی در جنگ های آینده تصریح کرد:نقش تکنولوژی در جنگ‌ها امروزی تعیین کننده شده و گفته می شود که جنگ ها در آینده دریاپایه و هواپایه می شوند و جنگنده‌های جدید تاثیر بسیاری در جنگ دارند. اما دیده‌ایم که سیاستهای استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا به سمت جنگ‌های نیابتی رفته است که در آن نیروی زمینی و رزم زمینی تعیین کننده است. کما آنکه دیده‌ایم کشوری روزها از جانب آسمان هدف حملات سهمگینی قرار گرفته اما همچنان سقوط نکرده و نتیجه جنگ مشخص نشده است که این نشان می دهد تا سربازها پا در خاک کشوری نگذارند، نتیجه قطعی از جنگ به دست نمی آید.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: