پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اقدام فرمانده ارتش بسیار پسندیده بود
نوشته شده در چهار شنبه 12 ارديبهشت 1397
بازدید : 40
نویسنده : علی

 حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: دومین شاخصه پیشتازی روحانیت، زمان‌شناسی است، بالاخره زمان مقتضیاتی دارد به‌طوری‌که هنر شهید مطهری زمان‌شناسی بود و باید ببینیم اگر امروز بود، آیا همین کتاب‌ها را می‌نوشت یا کتاب‌های دیگری را در موضوعات مبتلا به نظام می‌نوشت.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های روحانیت پیشتاز، جریان شناسی است که باید جریان‌های انقلابی و غیرانقلابی را بشناسد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان کرد: از دیگر شاخص‌های روحانیت پیشتاز، جبهه شناسی است، اینکه از چه جبهه‌ای باید حمایت کرد و از چه جبهه‌ای باید فاصله گرفت که ما نیز در نیروهای مسلح مسؤولیت بسیار سنگینی داریم، به‌طوری که هم باید روشنگری و هم انسجام داشته باشیم و بتوانیم وحدت را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کاری که امیر موسوی در روزهای گذشته انجام دادند، کار بسیار پسندیده‌ای بود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: از ما چهار نقش را توقع دارند، اول الگو بودن که من و شما باید در عملکردمان باید الگو باشیم به طوری که هر شخصی به شما و مجموعه نیروهای شما نگاه می‌کند، متوجه این بشود که آن افراد نمونه‌ای از اسلام هستند و قطعاً رفتار ناقص ما تأثیر منفی در دیگران دارد.

وی ادامه داد: دومین توقعی که از ما دارند، نقش یک مربی و پدر برای مجموعه نیروهاست.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: سومین توقعی که از ما دارند، کارهایی که یک روحانی در یک محله به‌عنوان وظایفی انجام می‌دهد، را انجام بدهیم یعنی انجام وظایف آخوندی متعارف.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چهارمین توقعی که از ما دارند، اداره کردن امور سازمان مربوط به ما است که می‌توان از آن‌ها به وظایف آخوندی سازمانی تعبیر کرد.



:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: