نیروی دریایی ارتش ایران قوی تر از همیشه است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نیروی دریایی ارتش ایران قوی تر از همیشه است
نوشته شده در چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
بازدید : 63
نویسنده : علی

 صمدی ادامه داد: سپاه و ارتش نه تنها در دوران دفاع مقدس با هم همکاری داشتند بلکه هم اکنون نیز برای دفاع از کشور با هم هماهنگ هستند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی 35 کشور از عراق حمایت می کردند گفت: صدام حسین تصور می کرد که روز نخست جنگ در خرمشهر، روز سوم در اهواز و روز هفتم در تهران است اما با ذلت تمام از کشور بیرون رانده شد.

فرمانده اسبق تکاوران نیروی دریایی در پاسخ به این مطلب که برخی معتقدند ارتش در زمان آغاز جنگ آمادگی مقابله نداشته بیان کرد: ارتش ما با رصدهایی که توسط تکاوران و مرزبانان انجام می شد از ماه ها پیش درخصوص احتمال شروع جنگ اخطار داده بود.
وی گفت: در فروردین سال 59 مانور یک ماهه ای با حضور نیروی دریایی، هوایی و زمینی ارتش در خلیج فارس برگزار شد که نقش مهمی در شناسایی نقاط قوت و ضعف یگان ها داشت از این رو نمی توان گفت که ارتش آمادگی مقابله را نداشت.

ناخدایکم بازنشسته صمدی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد است زیرا هیچ ارتشی تا این اندازه از پشتیبانی مردمی برخوردار نیست.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: