شهید فلاحی عامل استحکام و نوسازی ارتش بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شهید فلاحی عامل استحکام و نوسازی ارتش بود
نوشته شده در جمعه 28 ارديبهشت 1397
بازدید : 55
نویسنده : علی

 

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) گفت: در شرایطی که برخی از انحلال ارتش سخن می گفتند، شهید فلاحی علاوه بر ایستادن مقابل این فشارها، به فکر نوسازی و بازسازی ارتش هم بودند.

  به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حسین ولی‌وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، در یادواره شهید سرلشکر فلاحی  طی سخنانی گفت: هزار دلیل وجود دارد که در گفتن از زندگی شهید فلاحی، از تعبیر مصائب شهید فلاحی استفاده کنیم. چرا که شاهد بودیم که چه افرادی، با چه ادعاها و بیانی با شهید فلاحی، ارتش، انقلاب و نظام اسلامی مقابله داشتند.

وی یادآور شد: شهید فلاحی در چنین شرایط دشواری و زمانی که برخی از انحلال ارتش می‌گفتند، علاوه بر ایستادن مقابل این فشارها، به فکر نوسازی و بازسازی ارتش هم بودند.

امیر ولیوند با اشاره به محل برگزاری مراسم در دافوس ارتش، یادآور شد: یکی از جاهایی که شهید فلاحی بر بازسازی آن تاکید و اصرار داشت، همین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بود، زیرا می‌دانست که افسران آینده ارتش برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در این مکان تربیت می‌شوند




:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: