پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 19
نویسنده : علی

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: فاصله گرفتن از قرآن و معانی ارزشمند آن باعث انحراف می‌شود. امروز می‌بینید که امثال تکفیری ها و داعشی ها تعابیر و تفاسیر نادرستی از قرآن دارند و معنی آن را نمی‌فهمند که چه فجایعی به بار می آورند اما جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که پیرو واقعی قرآن است و به خاطر همین پایدار باقی می ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما به عنوان سرباز قرارگاه پدافند هوایی که خدمت شبانه روزی و بدون تعطیلی دارد، به دوستان و ملت عزیز خودمان می گوییم تا زمانی که این کشور به نور قرآن زنده است از همه چیز خود می گذریم تا از کشور دفاع کنیم و به دشمنان هم می گوییم که حواسشان به کارهایشان باشد و به مردم ما توهین نکنند چراکه سربازان ایران اسلامی از آنها نخواهند گذشت.

گفتنی است در این محفل قرآنی، قاریان برتر استانی آقایان حمیدزاده و محمدزاده به تلاوت قرآن کریم پرداختند و در پایان از تعدادی حافظان قرآنی این منطقه پدافندی تجلیل به عمل آمد.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: