ارتش اولین دوره مسابقات طراحی صنعتی ادوات نظامی را برگزار می‌کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 33
نویسنده : علی

 سلیمانی با بیان اینکه این مسابقه در چهار حوزه زرهی، چرخدار، توپخانه و لیزر برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ملی، بهره گیری از دانش طراحی صنعتی و علم دانشگاهی متخصصان در راستای تجهیز و بهینه کردن ادوات نیروی زمینی است.

فرمانده تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن تصریح کرد: این مسابقات در اواسط تابستان آغاز و مراحل مختلفی از ارسال طرح به دبیرخانه تا ساخت ماکت و تهیه نقشه سامانه‌ها را شامل می‌شود.

وی گفت: در آینده نزدیک دستاوردهای جدید در حوزه ادوات و نوسازی شهید زرهرن بهینه سازی نیروی زمینی رونمایی خواهد شد.

سلیمانی ادامه داد: یکی از بحث‌های ما در مرکز زرهرن، محمول کردن توپخانه و تاثیر و حجم آتش توپخانه است که اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته که توپ ۱۵۵ عاشورا یکی از این موارد است که اخیرا رونمایی شد.

فرمانده تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن درپایان در خصوص تانک کرار و زمان بکارگیری آن در نیروهای مسلح گفت: کارهای مقدماتی برای بکارگیری تانک کرار و ذوالفقار در رزم زمینی نیز در حال انجام است اما هنوز به طور عملیاتی کامل در اختیار رزم نزاجا نیستند.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: