هفتم تیر سند روشنی از تهاجم تروریسم علیه ایران اسلامی است ا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 29
نویسنده : علی

 

 

اقدام تروریستی هفتم تیر نه تنها سبب باز ایستادن موج خروشان انقلاب اسلامی نشد بلکه عزم ملت ایران را در حمایت از انقلاب جزم تر کرد. هفتم تیر سند روشنی بر رفتار تروریستی کشورهایی است که در پشت نقابهای رنگین دموکراسی و صلح طلبی پنهان شده اما در عمل از گروهک های تروریستی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی از هیچ اقدام ضد بشری دریغ نکردند.

اقدام تروریستی هفتم تیر افشا کننده اتحاد شوم نفاق داخلی و استکبار جهانی است که از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و تا امروز ادامه دارد.

امروز نیز کشورهای مدعی صلح و آزادی با ایجاد و حمایت از گروهک های تروریستی در جهان اسلام به مقابله با استقلال و آزادی ملت های مسلمان منطقه پرداخته اند اما اراده ملت ها همواره سدی محکم در برابر امیال و آروزهای نامشروع آنها بوده است.

ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) در 6 تیر 1360 گواه دیگری بر این حقیقت است که ایران اسلامی قربانگاه ترور بوده و دشمنان این مرز و بوم همواره با شیوه های تروریستی به مقابله با این انقلاب اسلامی و مردمی پرداخته اند.

در پایان این بیانیه، ارتش جمهوری اسلامی ایران با تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان ارجمند و تاریخ‌ساز هفتم تیرماه و تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولان و دست‌اندرکاران این دستگاه خدوم، تصریح کرده است «امروز قوه قضائیه از جانب دشمنان خارجی و غافلین داخلی، آماج فشارهای تبلیغی و رسانه ای است، امیدواریم این قوه محترم در تداوم و تحقق همه ارزش های اسلامی با اتکا به رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری در این مقطع مهم از انقلاب اسلامی که دشمن بر اقتصاد و معیشت مردم متمرکز شده با ایجاد امنیت در این حوزه و برخورد قاطع با دشمنان و فرصت طلبان، توطئه علیه انقلاب و نظام را خنثی و توطئه گران را رسوا نماید و در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از توفیقات روز افزون برخوردار باشد.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: