حماسه نهم دی ماه سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 103
نویسنده : علی

 


حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسم وفا در بخش دیگری از سخنانش به حماسه یوم الله نهم دی ماه پرداخت و گفت: حماسه بزرگ نهم دی ماه سیلی محکمی بود به دهان استکبار جهانی و این سیلی محکم ماندگار شد. عده ای در داخل و خارج از کشور با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده و به سرکردگی استکبار جهانی فتنه ای را راه اندازی کردندکه بتوانند به اهداف شوم خود جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برسند اما به لطف خدا و تدابیر خردمندانه و هوشیارانه رهبر فرزانه ایران و فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله ) و حضور پرشور مردم ایران اسلامی، نقشه های دشمنان نقش بر آب شد و دشمن بار دیگر به واسطه اتحاد و وحدت مردم شکست سنگینی را متحمل شده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش از کارکنان عقیدتی سیاسی خواست تا به احترام روز یوم الله نهم دی همراه با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی ها شرکت کنند و سیلی محکمی را بر دهان استکبار بکوبند.
در پایان این مراسم به مناسبت هفته تحقیق و پژوهش از تعدادی از کارکنان پایور که در امر تحقیق و پژوهش کوشا بوده اند و همچنین از تعدادی از کارکنان وظیفه نمونه تقدیر به عمل آمد.







 
 
 
 


:: برچسب‌ها: عقیدتی سیاسی ارتش ج , ا , ا، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: